reklama

Chodím na Slovan, jazdím po R1 a fotím si hrad

Premiér Fico sa rád vysmieva ľuďom, ktorí chodia na zimný štadión, hoci cenu za jeho rekonštrukciu kritizujú. Ľuďom, ktorí sa fotia pred hradom, hoci cenu za jeho rekonštrukciu kritizujú. Ľuďom, ktorí jazdia po R1, hoci cenu za jej výstavbu kritizujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Ironický odkaz zanechal kritikom aj na svojom ostatnom blogu:

"Takto kričali aj vtedy, keď sme začali stavať národný hokejový štadión. Dnes je to športový a kultúrny superstánok, z ktorého sa teší celé Slovensko a z tribún ktorého jačia na hokejistov alebo Stinga aj moji opoziční priatelia. Takto kričali, keď sme zrekonštruovali bratislavský hrad. Dnes je to národná dominanta a najmä tí, ktorí najviac kričali, sa s nim fotia na bilbordy alebo letáky."

Premiérove posmešky asi zaberajú. Aj skúsený bloger Samo Marec takmer s výčitkami svedomia píše:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Čiže, aby som sa priznal, bol som na KHL. Na Prahu. Na tom štadióne, o ktorom som už dávno nepripomenul, že je predražený..."

Tak si to teda pripomeňme.

Cena za rekonštrukciu Zimného štadióna Ondreja Nepelu: 96 miliónov EUR.

Cena za rekonštrukciu Bratislavského hradu: 63 miliónov EUR.

Cena za výstavbu R1 - Pribina: 800 miliónov EUR.

Necelá miliarda eur. Na ktorú, a teraz sa podržte, pán premiér, prispeli všetci. Všetci daňoví poplatníci. Bez rozdielu. Bez ohľadu na to, či sa im tie projekty zdali alebo nezdali predražené.

A viete čo? Aj ja občas chodím na Slovan "jačať". Okrem toho, že som zo svojich daní prispel na štadión, aj za lístky na zápasy KHL platím. A jazdím aj po R1. Okrem toho, že som zo svojich daní prispel na jej výstavbu, aj ďialničnú nálepku si kupujem. A fotím si aj hrad, ktorý má novú fasádu aj vďaka mojim daniam. A ak spoplatníte jeho fotenie, ja vám to zaplatím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale tým, že sa mi za to vysmievate, nezosmiešňujete mňa, ale...

Gábor Grendel

Gábor Grendel

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

podpredseda hnutia NOVA, bývalý novinár a exhovorca MV SR Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu